- Z chwilą, gdy otrzymaliśmy środki na realizację zadania związanego z Lokalnym Centrum Nauki oraz modernizację wszystkich pomieszczeń, które od lat nie były remontowane, pojawił się pomysł, aby znaleźć miejsce w tej części budynku, która nie była jeszcze odnawiana, i tam umieścić Powiatowy Zarząd Dróg. Miejsce się znalazło. Z kilkunastu metrów kwadratowych przechodzimy na kilkadziesiąt. Dzięki temu zaspokoimy wszystkie potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg
- mówi Bogdan Wankiewicz, starosta wałecki.
Obecnie na pierwszym piętrze Zarząd Dróg zajmuje trzy pomieszczenia: gabinet dyrektora oraz dwa pomieszczenia administracyjne. Po modernizacji znajdzie się tam miejsce dla pozostałych pracowników Zarządu Dróg, a także na archiwum i pomieszczenie gospodarcze. Urzędnicy przeniosą się z pierwszego piętra na parter na przełomie lipca i sierpnia przyszłego roku.
Komentarze