A współpraca z takim nazwiskiem jak Nielsen, na pewno może w tym rozwoju pomóc. W tym roku mija 25 lat od zakończenia kariery żużlowej przez Duńczyka, a mimo to wielu kibiców nadal go pamięta.
- mówi Krzysztof Burmer, dyrektor sprzedaży i marketingu w ASTA-NET.
I właśnie dlatego grupa Asta postanowiła współfinansować kontrakt Duńczyka oraz sponsorować pilski klub. Jednak Nielsen to nie tylko wartość marketingowa, co widać na torze.
- Zarówno marketingowo zupełnie nowe otwarcie, jeżeli chodzi o kwestie możliwości. A jeżeli chodzi o sportowe rzeczy, to chyba widać po pierwszych meczach i po atmosferze w drużynie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak Hans to sobie zorganizował - mówi Dariusz Słowiński, wiceprezes Polonii Piła.
A dzisiaj menadżer Polonii Piła pojawi się już tylko na torze. O 14.00 rozpoczną się derby Wielkopolski. Pilanie podejmują na swoim torze gości z Gniezna.
Komentarze