Będzie nowy komendant straży miejskiej w Trzciance. Burmistrz chce ogłosić konkurs na to stanowisko. Nowa osoba ma wprowadzić usprawnienia w funkcjonowaniu tej formacji.
W Trzciance pracuje aktualnie dwóch strażników miejskich. Swoją siedzibę mają w tamtejszym urzędzie. Do ich zadań należą kontrole dzikich wysypisk śmieci. Strażnicy sprawdzają także m.in. to, czym mieszkańcy palą w piecach. Pod ich opieką jest strefa płatnego parkowania. Municypalni wlepiają mandaty kierowcom, którzy nieprawidłowo zaparkowali auto. Mieszkańcy Trzcianki niewiele jednak wiedzą o tej formacji.
- Nie spotkałem się ze strażą miejską w Trzciance jeszcze.
- Jest profesjonalna. Mamy dużo pożytku z niej.
- Nigdy nie miałem styczności ze strażą miejską. Nigdy mnie nie zatrzymali.
Straż miejska to formacja, która nie cieszy się pozytywnym odbiorem społeczeństwa. Municypalni kojarzeni są z mandatami i karami. Stąd chęć do zmian w trzcianeckiej jednostce. Burmistrz chce poprawić wizerunek strażników. W tym celu już niebawem ogłosi konkurs na stanowisko nowego komendanta.
- Planujemy do tego podejść od tej strony, żeby straż miejską wzmocnić i poprzez ten nabór na komendanta dać sobie szansę na to, żeby było po prostu więcej tej energii i pomysłów - tłumaczy Krzysztof Jaworski, burmistrz Trzcianki.
Dotychczasowi strażnicy miejscy nie stracą pracy. Także aktualny komendant będzie miał szansę dalej kontynuować miejską służbę. Zmiany mają sprawić, że trzcianeccy municypalni będą bardziej widoczni w mieście.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij „Zaakceptuj wszystkie”. Jeżeli natomiast chcesz, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Aby zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce "Ustawienia cookies".
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania
Komentarze