
– Odcinek o długości 13 kilometrów. Szacunek to 1 mld 200 mln złotych. W ramach tego zadania będę wybudowane dwa węzły. Węzeł Stara Łubianka i węzeł Piła. Jak również miejsca obsługi podróżnych. Czyli niedługie zadanie, dość skomplikowane. Bo również idziemy w ciężkim terenie, w szczególności na dojściu do Piły. Tutaj w pobliżu jezior – tłumaczy Łukasz Lendner, dyrektor GDDKiA w Szczecinie.
Poza odcinkiem Wałcz - Piła, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie ogłosiła dwa tygodnie temu przetargi na budowę 7 innych odcinków tej trasy. Droga S10 Szczecin – Piła będzie dwujezdniową drogą ekspresową z dwoma pasami ruchu w każdą stronę. Zgodnie z harmonogramem prac, kierowcy będą mogli korzystać z nowej drogi szybkiego ruchu najpóźniej w 2028 roku.
Komentarze