Biedronka rozdaje bony. To wynik interwencji UOKiK

Biedronka rozdaje bony. To wynik interwencji UOKiK
Sieć sklepów Biedronka dostosowuje się do decyzji prezesa UOKiK. Właściciel sklepów został zobowiązany do przeprowadzenia akcji edukacyjnej i quizu dla konsumentów. Klienci mogą otrzymać bony na zakupy o łącznej wartości 7,5 mln zł. Może je zdobyć 500 tys. osób.

Właściciel sklepów Biedronka – Jeronimo Martins Polska - zamieszczał regulaminy promocji z opóźnieniem, a w sytuacji, gdy nie odpowiadał na reklamacje z nimi związane w ustawowym terminie 30 dni, nie uznawał roszczeń konsumentów. Zdarzały się sytuacje, że przedsiębiorca informował w reklamach i materiałach promocyjnych, że szczegóły akcji można poznać wchodząc na jego stronę internetową, tymczasem regulaminów tam nie było lub pojawiały się z opóźnieniem – nawet w ostatnim dniu akcji. Do UOKiK wpływały skargi konsumentów na akcje promocyjne organizowane przez Biedronkę. 



Ruszył konkurs dla konsumentów i będzie dostępny on-line na stronie BIEDRONKI. Po zapoznaniu się z prawami klientów obowiązującymi podczas dokonywania zakupów, konsumenci będą mogli rozwiązać test i uzyskać bon na zakupy w sieci Biedronka o wartości 15 zł.

Szkolenie  odbędzie się w czterech turach, w każdej do zdobycia jest 125 tys. bonów. Pierwsze 125 tys. osób, które w danej turze przejdzie szkolenie i wykona test, otrzyma bony. Ich łączna wartość to 7,5 mln zł. Kod rabatowy będzie wysyłany na numer telefonu komórkowego konsumenta - dla jednego numeru będzie przyznany tylko raz.

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie sieci sklepów Biedronki. 

opr. UOKiK 

Komentarze