Wiadomości Styl życia Kultura Sport
tvasta.pl
Wiadomości Styl życia Kultura Sport
tvasta.pl
Wiadomości Styl życia Kultura Sport
  • Strona główna
  • Tagi
  • Wałecka policja

Wałecka policja

Chciał przekupić policjantów - grafika
Chciał przekupić policjantów
Czasem lepiej rower prowadzić... - grafika
Czasem lepiej rower prowadzić...
Pirat drogowy na obwodnicy Wałcza - grafika
Pirat drogowy na obwodnicy Wałcza
300 kg nakrętek na rehabilitację Adriana  - grafika
300 kg nakrętek na rehabilitację Adriana
Zaginęły dwie nastolatki - AKTUALIZACJA  - grafika
Zaginęły dwie nastolatki - AKTUALIZACJA
Przyjechał rowerem do komendy. Był nietrzeźwy - grafika
Przyjechał rowerem do komendy. Był nietrzeźwy
Sprawcy aktów wandalizmu złapani - grafika
Sprawcy aktów wandalizmu złapani
Znęcał się nad 11-miesięcznym synkiem - grafika
Znęcał się nad 11-miesięcznym synkiem
Dzielnicowi dostali nowy radiowóz  - grafika
Dzielnicowi dostali nowy radiowóz
Policja odnalazła obu nastolatków  - grafika
Policja odnalazła obu nastolatków
Celowe podpalenie przyczyną pożaru w Wałczu? - grafika
Celowe podpalenie przyczyną pożaru w Wałczu?
O nas Ludzie Reklama Polityka prywatności Kontakt
O nas Reklama Kontakt
  • AstaGroup
  • AstaLogistics
  • AstaNet
  • AstaBud
  • TVAsta
  • AstaEnergy
  • AstaSystems
  • M&R Nieruchomości
  • Abita Developer
Polityka prywatności Ustawienia cookies
© Copyright 2025 asta24.pl
Ustawienia cookies

Szukaj

Szanujemy Twoją prywatność!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej

Twoja prywatność

Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.

Jeżeli chcesz zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij „Zaakceptuj wszystkie”. Jeżeli natomiast chcesz, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Aby zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.

W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce "Ustawienia cookies".

Zarządzaj plikami cookies

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje, takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony. Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.

Preferencyjne pliki cookies

Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej, np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.

Statystyczne pliki cookies

Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo. Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych. Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania