Wiadomości Styl życia Kultura Sport
tvasta.pl
Wiadomości Styl życia Kultura Sport
tvasta.pl
Wiadomości Styl życia Kultura Sport
  • Strona główna
  • Tagi
  • Kpp walcz

KPP Wałcz

Awans komendanta policji z Wałcza do Szczecina - grafika
Awans komendanta policji z Wałcza do Szczecina
Pies policyjny znalazł sprawcę kolizji - grafika
Pies policyjny znalazł sprawcę kolizji
Na dyskotekę? Bez prawa jazdy i kradzionym autem - grafika
Na dyskotekę? Bez prawa jazdy i kradzionym autem
Dwa wypadki w regionie pilskim - grafika
Dwa wypadki w regionie pilskim
Pies poturbował przechodnia w Wałczu - grafika
Pies poturbował przechodnia w Wałczu
W wałeckiej policji służy już drugi pies! - grafika
W wałeckiej policji służy już drugi pies!
Działania edukacyjne policji - grafika
Działania edukacyjne policji
Plaga pijanych kierowców - grafika
Plaga pijanych kierowców
Kłopoty z budową nowych komend - grafika
Kłopoty z budową nowych komend
Roverem w drzewo - grafika
Roverem w drzewo
Skorzystaj z Alcoblow w Wałczu  - grafika
Skorzystaj z Alcoblow w Wałczu
Policja kontroluje - grafika
Policja kontroluje
  • 1
  • ...
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
O nas Ludzie Reklama Polityka prywatności Kontakt
O nas Reklama Kontakt
  • AstaGroup
  • AstaLogistics
  • AstaNet
  • AstaBud
  • TVAsta
  • AstaEnergy
  • AstaSystems
  • M&R Nieruchomości
  • Abita Developer
Polityka prywatności Ustawienia cookies
© Copyright 2025 asta24.pl
Ustawienia cookies

Szukaj

Szanujemy Twoją prywatność!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej

Twoja prywatność

Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.

Jeżeli chcesz zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij „Zaakceptuj wszystkie”. Jeżeli natomiast chcesz, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Aby zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.

W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce "Ustawienia cookies".

Zarządzaj plikami cookies

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje, takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony. Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.

Preferencyjne pliki cookies

Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej, np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.

Statystyczne pliki cookies

Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo. Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych. Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania